چاپ پلی کربنات

بهترین نرخ چاپ دیجیتال پلی کربنات در انواع طرح ها

چاپ دیجیتال پلی کربنات

چاپ پلی کربنات به صورت دیجیتال، قابلیت چاپ را در انواع طرح ها و رنگ ها شامل می شود. این روش نوعی فرایند چاپ است که مواد اولیه سازنده آن ورق های پلی کربنات می باشد.

پلی کربنات نوعی پلاستیک است که دارای مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی و با طول عمر بالا است. این ماده در انواع مات و شفاف و بافت دار وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرد.

 چاپ دیجیتال پلی کربنات

چاپ دیجیتال پلی کربنات چیست؟

در ابتدا برای اینکه بدانیم چاپ دیجیتال پلی کربنات چیست، بیایید معنای چاپ دیجیتال را درک کنیم. در چاپ دیجیتال تصاویر و متن ها بدون واسطه از داده های دیجیتال به وسیله دستگاه چاپ دیجیتال به سطح مورد نظر انتقال پیدا می کند. پلی کربنات، یکی از موادی است که در این نوع چاپ به عنوان ماده اولیه کاربرد دارد.

کاربرد چاپ پلی کربنات چیست؟

کاربرد چاپ پلی کربنات

این نوع فرایند چاپ، کاربرد های فراوانی دارد که در انواع طرح ها و رنگ ها قابل استفاده است.قصد داریم به برخی کاربرد های این نوع چاپ بپردازیم.

  • تولید تابلو ها و دکوراسیون داخلی یکی از کاربرد های چاپ دیجیتال پلی کربنات می باشد. برای مثال برای چاپ تابلو های هنری، برای مکان های خاص و دکوراسیون داخلی برای مغازه ها و رستوران ها و فضاهای عمومی از چاپ دیجیتال پلی کربنات استفاده می شود.
  • کاربرد دیگر این نوع چاپ در طراحی لوگو و برندینگ می باشد. از چاپ دیجیتال پلی کربنات برای چاپ لوگو ها و نماد های برند که وضوح شفافیت آنها بالا میباشد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یکی دیگر از کاربرد های چاپ پلاستیکی پلی کربنات، تبلیغات و پوستر ها می باشد که شفافیت بالایی دارند و این نوع چاپ را در انواع و اقسام طرح و رنگ میتوان تولید کرد.
  • یکی دیگر از کاربرد های چاپ دیجیتال پلی کربنات چاپ تصاویر رنگارنگ با کیفیت بالا می باشد.

نرخ چاپ دیجیتال پلی کربنات چقدر است؟

از آنجا که نرخ چاپ دیجیتال پلی کربنات به عوامل مختلفی بستگی دارد میخواهیم هر یک از این موارد را بررسی و تحلیل کنیم:

  • اولین مورد در چاپ پنل پلی کربنات، ابعاد لیبل مورد نظر یا پنل ما می باشد. طبیعی است هرچه ابعاد بزرگتر باشد در نتیجه قیمت چاپ بالاتر می رود.
  • مواد اولیه و کیفیت آن نیز در قیمت این روش اثرگذار می باشد. میزان مقاومت و شفافیت پلی کربنات ها باهم متفاوت است و هرچه این میزان بالاتر و بهتر باشد قیمت چاپ نیز بالاتر می رود.
  • نوع کاربرد نیز یکی از عوامل اثرگذار بر چاپ دیجیتال پلی کربنات می باشد. در بعضی از موارد کاربردی، لازم است جزئیات بیشتری رعایت شود.
  • چسب های مورد استفاده در پلی کربنات نیز از عوامل اثرگذار بر روی چاپ دیجیتال پلی کربنات می باشد.
  • نوع برش لیبل، با توجه به جزئیات نیز در قیمت گذاری محصولات تاثیرگذار است. هرچه شکل هندسی لیبل مدنظر پیچیده تر باشد، برش لیبل نیز زمان و دقت بالایی می طلبد.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری چاپ دیجیتال پلی کربنات، برند مورد نظر است. برخی برند ها، کیفیت بالایی برای چاپ دیجیتال دارند و از متریال مرغوب و خوبی استفاده می کنند که در نتیجه باعث بالا رفتن هزینه های چاپ پلی کربنات فوری مربوطه می شود.
 لیبل چاپ دیجیتال پلی کربنات

مزایا و معایب این روش

چاپ دیجیتال پلی کربنات، یکی از روش های چاپ دیجیتال پلی کربنات است که مزایا و معایب خود را نسبت به روش های دیگر دارند.

مزایا

  • از مزایای چاپ دیجیتال پلی کربنات وضوح بالایی است که در چاپ تصاویر برای ما به ارمغان می آورد.
  • از دیگر مزیت ها، این است که تصاویر تمام رنگی را با جزئیات دقیق در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • سرعت این روش چاپ، از دیگر روش های چاپ پلی کربنات بالاتر است و سفارش شما در اسرع وقت آماده می شود.

  معایب

از معایب این است که قابلیت چاپ روی سطح برخی پنل ها را ندارد. مثلا قابلیت چاپ روی سطوح بافت دار را ندارند.

از آنجا که روش های چاپ پلی کربنات در انواع سیلکی، دیجیتال، فلکسوگرافی، حرارتی و چاپ پد وجود دارد، میتوان گفت گران ترین روش بین سایر روش ها می باشد. چرا که در جوهر مورد استفاده در این نوع چاپ فرمول خاص و منحصر به فردی دارد که هزینه آن بالا است. این جوهر مقاومت بسیار بالایی در برابر کمرنگ شدن دارد. توصیه می شود قبل از انتخاب روش چاپ دیجیتال پلی کربنات تعرفه های مربوط به هزینه آن را با دقت وارسی کنید.

اخرین مقالات

ارسال و آپلود فایل

چاپ پیکسل مصمم است با استفاده از بهترین متریال و با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد . این مجموعه با بکارگیری پرسنل با تجربه در زمینه طراحی و تولید لیبل های پلی کربنات ممبرین سوئیچ آماده ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت میباشد .