چاپ پلی کربنات

سفارش برچسب پلی کربنات|کیفیت بی نظیر|قیمت بی رقیب

سفارش برچسب پلی کربنات

در این مقاله قصد داریم در رابطه با کیفیت و قیمت برچسب‌های پلی کربنات صحبت کنیم. در ابتدا توضیحات مختصری را در مورد برچسب‌ها و انواع آن‌ها به شما ارائه خواهیم داد تا بیشتر با برچسب‌ها و کاربردشان در جایگاه های مختلف آشنا شوید.

لیبل پلی کربنات چیست؟

لیبل یا چاپ پلی کربنات به صورت برچسب در واقع آن دسته از تگ هایی است که بر روی کالای مورد نظر چسبیده و اطلاعات لازم را به کاربر می دهند.

در واقع به عنوان یک راهنمای مناسب برای استفاده از دستگاه یا محصول مورد نظر به حساب می‌آید. برای مثال برچسب‌های روی مواد غذایی که اطلاعاتی را در مورد مواد تشکیل دهنده ی آنه‌ا به ما می‌دهند. یا برچسب های روی لوازم خانگی و انواعی از کالاهای دیگر …

اما یک سری برچسب های دیگری نیز هستند که به لحاظ جنسشان و نوع کاربردی که دارند، متفاوت اند ودر دسته ی لیبل های بالا قرار نمی گیرند. جنس این نوع برچسب‌ها از نوع پلی کربنات است و دارای کاربردهای دیگری می‌باشد. در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

برچسب پلی کربنات چیست؟

همانطور که گفته شد دسته‌ی دیگری از لیبل‌ها وجود دارند که از نوع پلی کربنات می‌باشند. این نوع لیبل‌ها به واسطه‌ی جنسی که دارند؛ برای استفاده در انواع روکش‌های کنترل، لوازم خانگی، لوازم و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برچسب پلی کربنات

بررسی مزایای لیبل پلی کربنات

تولید لیبل های پلی کربنات علاوه بر اینکه اطلاعات مورد نظر را جهت راهنمایی کاربر می دهند، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشند :

  • مقامت بالا در برابرانواع خط وخش و فرسایش
  • بسیار انعطاف پذیر هستند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • حتی در برابر ضربه و مواد شیمیایی هم مقاوم هستند
  • کم حجم بوده و بسیارسبک می باشند

بررسی ویژگی‌های لیبل پلی کربنات

لیبل پلی کربنات دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که همین امر سبب استفاده و پبت سفارش برچسب پلی کربنات شده است. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

شفافیت و مقاومت بالا

برچسب‌های پلی کربنات، دارای شفافیت و مقاومت بالایی می‌باشند که علت آن، وجود پوشش وارنیش آن می باشد. وارنیش در اصل یک مایع شفاف و سختی است که نقش محافظتی داشته و در پرداخت چوب به کار می رود. وارنیش دارای انواع مختلفی می‌باشد که نوع آلکیدی آن در برچسب پلی کربنات استفاده شده و به دلیل چسبندگی زیادی که دارد؛ این برچسب را در برابر انواع رطوبت‌ها مقاوم می سازد.

انجام تبلیغات گسترده

انواع مختلفی از شرکت‌ها برای اینکه بتوانند برند خودشان را به دیگران معرفی کنند؛ لازم است تا تبلیغات گسترده‌ای را در این زمینه داشته باشند. یکی از انواع راه‌های تبلیغات، چاپ و سفارش برچسب پلی کربنات برای تبلیغ محصول موردنظرشان است. آن‌ها می‌توانند ازطریق چاپ لیبل‌ها، شرکت و برند خودشان را به دیگران معرفی کنند. بنابراین یک لیبل خوب و مناسب با کیفیت عالی، می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای کابر باشد.

نحوه سفارش برچسب پلی کربنات

برای سفارش چاپ پلاستیکی پلی کربنات شما در ابتدا باید طرح خودتان را انتخاب نموده و سایز و ضخامت آن را نیز مشخص کنید. سپس برای چاپ آن، با چاپخانه‌هایی که دستگاه مخصوص چاپ این لیبل را دارند؛ هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. زیرا  ممکن است بسیاری از چاپخانه‌ها، دستگاه مورد نظر برای چاپ برچسب پلی کربنات را نداشته باشند.

در فرآیند سفارش برچسب پلی کربنات باید به این نکته توجه داشته باشید که چاپخانه‌ی مورد نظر شما از متریال با کیفیت و مرغوبی استفاده می‌کند. چون این برچسب های پلی کربنات در محل‌هایی مورد استفاده قرار می گیرند که ممکن است روزانه با آن‌ها سروکارداشته باشید؛ پس باید مقاومت بالایی داشته باشند و به زودی خاصیت خودشان را ازدست ندهند.

انواع برچسب پلی کربنات

ازانواع برچسب‌های پلی کربناتی که شما با آنها سروکار دارید؛ می‌توان به لیبل یا همان برچسب روی کنترل تلویزیون، لیبل روی دستگاه ماکروفر یا یخچال، لیبل های روی ماشین حساب، ترازو های مغازه ها و… اشاره کرد.

انواع برچسب پلی کربنات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بررسی قیمت سفارش برچسب پلی کربنات

در تهران یا سایر شهر های دیگر سفارش برچسب پلی کربنات برای چاپ، توسط چاپخانه‌های مختلف پذیرفته می شود. با یک سرچ ساده در گوگل می‌توان انواع مختلفی از این چاپخانه ها و شرکت ها را پیدا کرد.

برای سفارش چاپ پلی کربنات همان طور که گفته شد، ابتدا طرح موردنظر خودتان را به چاپخانه ارائه می دهید و چاپخانه با توجه به متریال مورد استفاده و ضخامت و اندازه ی برچسبی که قرار است آن را چاپ کند، یک قیمتی را به شما اعلام می کند.

قیمت برچسب پلی کربنات با چسب و برش استفاده شده درهر متر – تیراژ و اجرت چاپ آن در هر شهر و چاپخانه ای متفاوت است. به دلیل نوسانات قیمت اقلام در بازار، نمی‌توان قیمت واحدی برای چاپ این برچسب‌ها در نظر گرفت و ممکن است با توجه به کیفیت چاپ و روند هر چاپخانه، این قیمت‌ها متفاوت باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با سفارش برچسب پلی کربنات، قیمت و انواع آن صحبت کردیم. همانطور که گفته شد، شما برای سفارش برچسب‌های پلی کربنات باید تحقیقاتی را در این زمینه داشته باشید. برای این کار می‌توانید به سایت چاپ پیکسل مراجعه کنید و نمونه کارهای چاپخانه‌ را بررسی کنید یا با مراجعه‌ی حضوری، نمونه کارهای مختلف را از نزدیک ببینید تا بتوانید یک برچسب با کیفیت را سفارش دهید.

اخرین مقالات

ارسال و آپلود فایل

چاپ پیکسل مصمم است با استفاده از بهترین متریال و با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد . این مجموعه با بکارگیری پرسنل با تجربه در زمینه طراحی و تولید لیبل های پلی کربنات ممبرین سوئیچ آماده ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت میباشد .