چاپ پلی کربنات

چاپ لیبل پلی کربنات بالاترین کیفیت

چاپ لیبل پلی کربنات بالاترین کیفیت

لیبل پلی کربنات یک نوع ماده پلیمری است که در صنعت چاپ از آن استفاده می‌شود. این ماده حدود ۱۰۰ سال است که معرفی شده و امروزه در صنایع بسیاری، مخصوصا صنعت چاپ، از آن بسیار استفاده می‌شود. لیبل پلی کربنات به دلیل شفافیتی که دارد دارای زیبایی چشمگیری می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد چاپ پلی کربنات قیمت مقرون به صرفه آن، مقاومت بالای آن، وزن سبک و…  اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با چاپ لیبل پلی‌کربنات ، کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن و سایر نکات قابل توجه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لیبل پلی کربنات چیست؟

امروزه در بازارهای مختلف، لیبل‌های متفاوتی تولید می‌شوند که از متریال‌های متنوعی تهیه شده‌اند. در بین آن‌ها لیبل پلی کربنات؛ دارای زیبایی چشمگیر و مقاومت بالایی می‌باشد. پلی کربنات یک ماده پلیمری است و از آن در صنایع شیمیایی نوین استفاده می‌شود. این ماده در اثر حرارت تغییرات زیادی پیدا می‌کند؛ به همین علت قابل استفاده در صنایع چاپی نیز می‌باشد. بسیاری از افراد، لیبل پلی کربنات را با نام لیبل طلقی می‌شناسند. لیبل‌های پلی کربنات از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند و قابل استفاده روی اسکرین‌ها، ال‌سی‌دی‌ها و سایر لوازم خانگی می‌باشند. گفتنی است لیبل‌های پلی کربنات در برابر رطوبت و مواد شیمیایی نیز دارای عملکرد خوبی می‌باشند. لیبل‌های پلی کربنات در انواع مختلف به صورت مات، شفاف و نیمه شفاف قابل سفارش هستند.

بررسی مزایای لیبل پلی کربنات

از مزایای لیبل پلی کربنات می‌توان به مقاومت آن در برابر گرما، سوراخ شدن و ضربه اشاره کرد. این لیبل به راحتی قابل چاپ است. از لحاظ ابعادی بسیار پایدار می‌باشد. این لیبل دارای وضوح بالا و شفافیت نوری بسیار عالی می‌باشد. همچنین از خواص دی‌الکتریک بسیار خوبی نیز برخوردار است. ضد آب بودن لیبل پل کربنات، یکی دیگر از مزایای عالی آن به شمار می‌آید.

مزایای لیبل پلی کربنات

بررسی کاربردهای لیبل پلی کربنات

یکی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ لیبل پلی کربنات ایجاد روکش های کلید پریز و همچنین ال سی دی و انواع سیستم‌هاست. چرا که چاپ پلی کربنات روی دستگاه شما همانند یک محافظ عمل کرده و سبب جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه شما در برابر رطوبت، حرارت و یا نفوذ هرگونه ماده شیمیایی می‌شود. گفتنی است لیبل‌های پلی کربنات می‌تواند دستگاه شما را از ایجاد خط و خش و سایش نیز محافظت کند. علاوه بر آن به سبب ظاهر شفافی که دارد می‌تواند زیبایی و جذابیت ظاهری را نیز برای محصول شما به ارمغان آورد. لیبل‌های پلی کربنات می‌توانند جایگزین بسیار مناسبی برای دکمه‌های فیزیکی و قدیمی باشند. با توجه به کاربردهای ذکر شده، امروزه از لیبل‌های پلی کربنات در طراحی و تولید محصولات دارای نمایشگر، به خصوص محصولات لوازم خانگی بسیار استفاده می‌شود.

بررسی دوام چاپ لیبل پلی‌ کربنات

یکی از مواردی که در چاپ لیبل پلی کربنات بسیار اهمیت دارد؛ دوام بالای آن می‌باشد. در کنار خصوصیات مختلفی که برای لیبل پلی کربنات ذکر شد؛ باید این را هم اضافه کنیم که لیبل پلی کربنات در برابر انواع مواد شیمیایی، رطوبت، انواع شوینده‌ها و موارد مختلف مقاوم است و به سبب دوام بالایی که دارد رنگ‌های موجود در لیبل برای مدت طولانی ثابت و بدون تغییر باقی می‌ماند.

بررسی روش‌های چاپ لیبل پلی کربنات

جهت چاپ لیبل پلی کربنات روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

چاپ آفست

در این روش از پوشش‌ها و جوهرهای مخصوصی استفاده شده و امکان چاپ تصاویر و متن‌های دقیق روی سطح پلی کربنات فراهم می‌شود.

چاپ فلکسوگرافی

از این روش برای چاپ انبوه لیبل‌ها استفاده می‌شود. در این روش جوهر با استفاده از یک سلنوئید به سطح لیبل منتقل می‌شود و پس از آن روی سطح پلی کربنات قرار می‌گیرد.

چاپ دیجیتال

در این روش چاپ با استفاده از چاپگرهای دیجیتال، روی سطح پلی کربنات به طور مستقیم انجام می‌شود. این روش مناسب برای چاپ کوتاه مدت یا انبوه انواع لیبل‌ها می‌باشد.

چاپ حرارتی

در این روش از یک جوهر حرارتی استفاده می‌شود تا چاپگر حرارتی روی سطح پلی کربنات انتقال یابد. این روش مناسب برای چاپ تاریخ گذاری یا اطلاعات کمتر است.

روش‌های چاپ لیبل پلی کربنات

چاپ لیبل پلی کربنات به صورت فوری

اگر قصد دارید چاپ لیبل پلی کربنات را به صورت فوری انجام دهید؛ می‌توانید از روش‌هایی که توانایی چاپ سریع و با کیفیت را همزمان با هم فراهم می‌کنند؛ استفاده کنید. در ادامه به بررسی روش‌های جهت چاپ برچسب پلی کربنات به صورت فوری می‌پردازیم.

چاپ دیجیتال

شما می‌توانید با استفاده از چاپگرهای دیجیتال به سرعت، تصاویر و متن‌ها را روی لیبل پلی کربنات چاپ کنید. این روش نیاز به تهیه قالب‌های چاپ ندارد و مناسب برای چاپ انبوه و کمیته‌های کوچک می‌باشد.

چاپ حرارتی

شما می‌توانید با استفاده از چاپگر و نور حرارتی، تصاویر و متن‌ها را روی سطح لیبل‌های پلی کربنات به سرعت چاپ کنید. این روش یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای چاپ فوری می‌باشد.

چاپ آفست

اگر قصد داشته باشید یک لیبل با کیفیت و همراه با تیرگی کم را چاپ کنید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از چاپ آفست است‌. این روش با استفاده از پوشش‌ها و جوهرهای خاص انجام می‌شود و امکان چاپ را بسیار دقیق و با رزولوشن بالا فراهم می‌کند.

چه عواملی بر قیمت چاپ لیبل پلی کربنات اثرگذار هستند؟

عواملی مانند کیفیت مواد اولیه، ابعاد و اندازه لیبل، تعداد سفارش، رنگ و چاپ، میزان مقاومت در برابر عوامل محیطی، ویژگی‌های مختلف سفارشی، تنوع و طراحی لیبل، چاپ و تحویل فوری آن می‌تواند در قیمت چاپ پلی کربنات اثرگذار باشد.

قیمت چاپ لیبل پلی کربنات

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با چاپ لیبل پلی کربنات صحبت کردیم. لیبل‌های پلی کربنات، از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر سبب شده تا صاحبان کسب و کارهای مختلف، برای چاپ لوگوی برند خود به سراغ آن بروند. لیبل‌های پلی کربنات به سبب شفاف بودن دارای زیبایی فوق العاده‌ای می‌باشند. چاپ لیبل پلی کربنات در کارگاه‌ها، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های کامپیوتر، دستگاه‌های دیجیتال و صنایع مختلف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر در رابطه با چاپ لیبل پلی‌کربنات سوال یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات آن را با چاپ پیکسل به اشتراک بگذارید.

اخرین مقالات

ارسال و آپلود فایل

چاپ پیکسل مصمم است با استفاده از بهترین متریال و با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد . این مجموعه با بکارگیری پرسنل با تجربه در زمینه طراحی و تولید لیبل های پلی کربنات ممبرین سوئیچ آماده ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت میباشد .