چاپ پلی کربنات

چاپ پلی کربنات در تهران+تحویل فوری

چاپ پلی کربنات در تهران

پلی کربنات فرآورده ای است که جزو قطعه‌های مورد استفاده در دستگاه‌های فلت با چاپ مستقیم و دیجیتال می‌باشد. یکی از کاربردهای لیبل‌ها و صفحه‌های چاپی پلی کربنات که می شود به آن اشاره کرد؛ ایجاد روکش بر روی انواعی از دستگاه‌های سنگین الکترونیکی است.پلی کربنات‌ها در صنایع پتروشیمی کمتر از صد ساله که ساخته شده اند و علاوه بر شکل ظاهری خوبی که دارد، همچنین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این ماده بسیار شفاف است و طول عمر بالایی هم دارد. برای مثال این ماده سال‌های طولانی می‌تواند بدون تغییر باقی بماند. این امر باعث شده که از پلی کربنات‌ها در صنایع مختلف به خصوص صنایع چاپی مورد استفاده قرار بگیرد.

چاپ پلی کربنات چیست؟

چاپ پلی کربنات یا به عبارتی پنل پلی کربنات از موارد چاپ صنعتی به حساب می آید. لیبل پلی کربنات در واقع لیبلی است که آن‌ها را بروی صفحه کلیدها و همینطور پنل دستگاه‌ها نصب می‌کنند. جنس لیبل پلی کربنات پلیمری است. می‌توان گفت این نوع لیبل‌ها اجناس خوبی برای فلزها در برابر رطوبت و هر گونه عوامل خارجی می‌باشد.به صورتی که این لیبل‌های پلی کربنات به شکل ورق و رول‌هایی در فیلم های شفاف بافت دار و همینطور مات وجود دارد. قطر و اندازه پلی کربنات‌ها بسیار متفاوت است.از دیگر چاپ‌های پلی کربنات در تهران که می توان به آن اشاره کرد :

  • چاپ شبرنگ
  • چاپ استیکر
  • لیبل ژله ای
  • لیبل شیشه ای

این لیبل‌ها و برچسب‌ها از تنوع بالایی در بازار برخوردارند که هر کدام از آن‌ها از متریال و اجناس خاصی تولید می‌شوند. برچسب پلی کربنات یکی از انواع برچسب‌هایی است که در بازار عرضه شده است که از بهترین جنس چاپ پلی کربنات در تهران ساخته شده است. مصرف صنعتی این لیبل بسیار زیاد است و از آن به عنوان برچسب بروی صفحه کلید دستگاه‌ها استفاده می‌شود. به همین صورت کارخانه‌هایی خواستار این برچسب‌ها هستند دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی مختلفی را تولید می‌کنند.در این صورت به تمام برچسب‌ها چاپ استیکر اطلاق می‌شود. اما این لیبل‌های پلی کربنات به نام لیبل طلقی نیز شناخته می‌شود.این مدل لیبل به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد بین عموم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال لیبل‌هایی که روی ال سی دی‌های لوازم مختلف مانند لوازم خانگی نصب شدند؛ لیبل‌های پلی کربنات هستند. این لیبل‌های پلی کربنات علاوه بر اینکه صفحه نمایش‌ها و اسکرین‌ها محافظت می‌کنند. می‌تواند آن‌ها را در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم نگه دارد. پلی کربنات‌ها به سه صورت قابل ارائه هستند: شفاف ، نیمه شفاف و مات. در واقع ظاهر آن‌ها مربوط به جنسی است که برای چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای چاپ پلی کربنات

کاربرد چاپ پلی کربنات در تهران

از جمله موارد پرکاربرد چاپ پلی کربنات در تهران، قطعات صنعتی، قطعات الکترونیکی، بطری‌های آب و نمایشگرهای ال سی دی می‌باشد. با توجه به روند و رشدی که در فناوری چاپ و مواد پلی کربنات وجود دارد احتمال تولید محصولات بسیار گوناگون و کاربردی از این جنس پلاستیکی وجود دارد. پلی کربنات در تهران کاربردهایی دارند که می‌توان به چند مورد آن اشاره کرد:

  • ساخت شیشه‌های ضد گلوله
  • اتوماسیون صنعتی
  • دستگاه های پزشکی
  • استفاده از چاپ پلی کربنات در تهران برای پنل کامپیوترها
  • در صنایع دفاعی و نظامی به منظور تولید شیشه‌های مستحکم جلوی هواپیماها
  • تجهیزات اندازه گیری
  • انرژی و متر دیجیتال
  • استفاده‌ای چاپ پلی کربنات در تهران جهت تزئیینات داخلی خودروها

نحوه چاپ پلی کربنات در تهران

تاحالا شده به این موضوع فکر کنید که می‌توانید طرح‌های مورد علاقتون رو به آسانی بروی پلی کربنات چاپ کنید؟ هزینه چاپ پلی کربنات در تهران بسیار مناسب است که با استفاده از دستگاه‌های به روز دنیا با ماندگاری و وضوح بسیار بالا مشتریان را به خود جلب می‌کند. همینطور چاپ پلی کربنات در تهران با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع انجام می‌شود، این چاپ به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارد از جمله می‌توان به سبکی، امکان عبور نور و دیگر ویژگی‌ها  اشاره کرد. این امر باعث جذب مخاطب‌های بسیاری که در صنایع فعایت دارند شده است.

قیمت چاپ پلی کربنات در تهران

قیمت چاپ پلی کربنات در تهران می‌تواند از آن دسته از موضوعاتی باشد که ذهن شما را درگیر کند. در این بخش به بررسی قیمت این برچسب‌ها می‌پردازیم.لازم به ذکر است  که قیمت چاپ پلی کربنات در تهران بر اساس متراژ چاپ محاسبه می‌شود.

نام متریال

قیمت هر متر مربع

چاپ UV پلی کربنات بدون پشت نور

180.000 تومان

چاپ UV پلی کربنات با پشت نور

220.000 تومان

دستگاه های چاپ پلی کربنات در تهران

یکی از نکته‌های مهمی که در چاپ پنل دستگاه‌ها باید توجه کرد پشت نور بودن چاپ است. با توجه به اینکه پلی کربنات‌های چاپی به عنوان پنل دستگاه‌ها استفاده می‌شوند بهتر است که قسمت‌هایی از چاپ بتوانند از نور عبور کنند و بلعکس قسمت‌هایی هم نتوانند نور را عبور دهند. به همین صورت لازم است فایل‌های طراحی شده توسط مشتری قسمت‌های با پشت نور و همینطور بدون پشت نور مشخص شود. پلی کربنات‌ها به دو صورت تولید می‌شوند : چسب دار و بدون چسب حال بعد از عملیات چاپ با استفاده از دستگاه فلت می‌توان از دستگاه‌های برش لیزر و دیجیتال کات پلی کربنات را در اشکال و اندازه‌های مختلف برش داد. همچنین می‌توان با چسب دو طرفه پانچ و یا گیره نصب کرد.

نحوه ارسال چاپ پلی کربنات در تهران

ارسال چاپ پلی کربنات به تمامی کشور ایران و همچنین نقاط مختلف تهران به صورت زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر می‌باشد. لازم به ذکر است که ارسال چاپ پلی کربنات در تهران با استفاده از پیک موتوری و خدمات حمل و نقل اینترنتی در تمام مناطق هم امکان پذیر است.

انواع ورق های پلی کربنات

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با چاپ پلی کربنات در تهران صحبت کردیم و با نحوه چاپ، قیمت، نحوه ارسال و موارد مختلف آشنا شدید. برای اطلاع از نحوه‌ی سفارش می‌توانید با کارشناسان چاپ پیکسل ارتباط برقرار کنید.

اخرین مقالات

ارسال و آپلود فایل

چاپ پیکسل مصمم است با استفاده از بهترین متریال و با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد . این مجموعه با بکارگیری پرسنل با تجربه در زمینه طراحی و تولید لیبل های پلی کربنات ممبرین سوئیچ آماده ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت میباشد .